Intrebare de la stefania
acum 13 ani

Acum doua luni am luat pilula de a doua zi si mi-a venit menstruatia normal, la timp. Dar luna asta nu mi-a venit inca si, in plus, prietenul meu a ejaculat pe pantalonii mei. Exista posibilitatea sa imi intazie din cauza unei dereglari hormonale, sau am ramas insarcinata?
Raspunsul consilierului

Buna Stefania!
Posibilitatea ca sperma prietenului tau sa fi ajuns la vaginul tau este mica, iar sarcina este foarte putin probabila, insa este foarte probabil sa ai o dereglare hormonala. Cel mai bine ar fi sa consulti un medic ginecolog.

Multa sanatate!

Pentru a citi tot raspunsul trebuie sa te logezi

Daca ai cont logeaza-te altfel creaza-ti un cont nou. Dureaza doar un minut.

loading...
Intrebari asemanatoare

Sarcina mea s-a oprit in evolutie ,am fost la un doctor dar chiuretajul mi l-a ...
buna...pot spune ca am o mica mare problema...ciclul menstrual imi intarzie ...
In urma cu 8 ani am facut un avort. Acum incerc de 3 luni sa fac un copil dar nu ...
Vreau sa fac un copil, dar am o problema de fertilitate. Toate tratamentele de ...
Am facut dragoste cu prietenul meu prima data, protejat, dar in timpul actului ...

Posteaza un comentariu

Comentariu


 
Citeste manualele
originale Sexpert.ro
         

Pune o intrebare consilieruluiVezi arhiva de intrebari si raspunsuri Cautare 
    Nu esti logat!

Login | Nu ai cont? Creeaza cont nou
 
    Ai o problema? Noi avem raspunsul

Citeste sfaturile consilierului!
MARIREA PENISULUI

Membri on-line:

21 vizitatori si 0 membri sunt online:


Vezi toti membrii online
Cauta membri
Despre noi:

seXpert.ro este un produs HTD.

Despre seXpert.ro

Adauga site-ul la favorite

Termeni si conditii de utilizare

Harta site-ului
Parteneri / publicitate:

seXpert.ro va recomanda:

EroticToys - Magazin sex shop

Singur.ro - Gaseste-ti jumatatea!


site-ul tau aici!
copyright © 2002-2024 seXpert.ro v.4.0   |   Toate drepturile rezervate